HTML

Uppsala viszta, Eger!

Svédország cserediák szemmel avagy csemegézés a "svédasztalról"

Friss topikok

  • Verti: Hallod, jó lenne ha most már írnál a meccsedről, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy érezted magad, ... (2010.10.12. 13:12) Az elmúlt 1-2 nap...
  • blans: sziacica! nagyon tetszik a blog, tök jó, h mindenről tudunk... vagy van valami, amit esetleg eltit... (2010.09.29. 17:00) El vagyok havazva...
  • czuczifanni: Szia Nóri! Regisztráltam hogy ne kelljen mindig facebook-on kommentelnem! :) Most már itt sem hagy... (2010.09.02. 22:29) HEJHO! :)
  • Zsófi#13: Remélem lesz majd egy szerencsés fiú akinek ilyen szép kis szívecske sütiket sütsz majd!!!:$ Hiány... (2010.09.01. 21:38) Az esküvő
  • agic14: Hajrá Suszti! Csak ügyesen mindent :)! (2010.08.21. 21:43) Söndag, Måndag, Tisdag...

Linkblog

Halihó mindenkinek!

Mint a címből kiderül egy kis heti összefoglalóra számíthattok. A hét nem kezdődött a legjobban. A hétvége meglehetősen fárasztó volt. Szombaton Lenával és a testvérével Evával voltunk a városban. Csizmát néztünk, meg dolgokat Anders születésnapi összejövetelére. Az estét Annáéknál töltöttem, glöggöt ittunk (ami kb a forralt borhoz hasonló csak mi alkoholmenteset) és filmet néztünk. Másnap pedig elhívtak az istállóba vagy hogy is mondjam. Anna lovagol ahogy (Johanna is) és Anna anyukája, Karin is. Rendkívül érdekes volt. Még sohanem láttam élőben versenyt. Anna jól teljesített, elégedett lett az eredménnyel. Elég ügyes volt! :) 
Majd délután Viktor meccsét néztük meg.Gottsunda-Tiunda. A legjobb barátja, Jonte (aki egyébként kapus) és a régi csapata ellen játszott rangadót. Az első 2 gólt Viktor lőtte, mind2-szer egy az egyben vitte a labdát a kapusra, Jontéra. Szép kis barátság.. :D az eredmény 5-1. de nyugi, még mindig barátok. :D

Hétfőn szokásos társadalom tudomány, ahol végre már a médiával foglalkozunk, így legalább már én is tudok érvényesülni. Nagyon fáradt voltam és nyűgös, viszont az esti edzés meglehetősen jó volt. :)

Piramis

Nem fogok minden napról beszámolni, mert a szokásos dolgok történtek. Egészen csütörtökig. Csütörtökön  a tesióra megint érdekes volt: Tornáztunk. Viszont nem az otthonihoz hasonló módon. Volt ott trambulin, kötélpálya, szőnyeg, ugrálókötél stb. Különböző módon kellet ugrálni a trambulinon, szőnyegeket, na meg csimpaszkodni a köteleken. Az óra elején kicsit megilyedtem, mert mindenki elkezdett játszani a szereken, de a tanár nem volt bent. A lányok szaltót ugráltak, a fiúk fenn a magasban másztak... Az egyik osztálytársam invitált, hogy én is ugráljak szaltót. Jó kipróbáltam, el is haraptam a nyelvem.. :D Na mind1. Az óra tök jó hangulatban telt és a vége előtt 5 perccel élő ember piramist kellett alkotnunk. A legtöbben 12-en álltunk össze (lányok) és alkottunk egy piramist kb 10 mp-ig. :D kép is készült róla, majd megpróbálom megszerezni.

Boncolás

A "fárasztó" tesióra után jöhetett a tudomány óra. Új témakört veszünk (a tojást már "kiboncontuk"). Most az optikát vesszük, a látást, fényt stb. Múltkor vettünk egy kis elméletet, most viszont laborgyakolat volt. Hát a kedves tanárúr egy zacskó tehén szemet hozott be. Tehén szemet kellett boncolnunk. Újjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Meglehetősen undorító volt, de közben izgalmas is. Otthon nem igazán boncolgatunk az órán.  Utána egy-két szemmegtévesztő érdekességgel foglalkoztunk. Ó azok a szegény bociszemek!

Este pedig meccset játszottunk az Alunda csapata ellen. A bemelegítést mindig kinti futással kezdjük. Most nagyban esett a hó, a házak szépen ki voltak világítva. Ha éppen nem egy meccsre melegítettünk volna, csináltam volna egypár képet, mert gyönyörű volt. :) Tökre vicces amúgy hóban futni! :D
A meccset megnyertünk 7-1re. Az első harmadban voltak szép megmozdulásaim, jól ment a játék. Utána kicsit beszürkültem, leültem.

Pénteken matek dolgozatot írtunk deriválásból vagy miből. Nem a legfényesebben sikerült, pláne hogy volt olyan feladat amiben meg kellett magyarázni hogy mit is jelent. na puff. Majd végre jöhetett a hétvége, pihenés! :)
Lenával befejeztük az egyik svéd sorozatot, ami itt uppsalában játszódik. Jó nyelvtanulás és UPPSALÁBAN játszódik. :)
 

Meccs: Sten Sture- Sundsvall

Ma, vasárnap pedig egy újabb meccset játszottunk, a Sundsvall csapata ellen. A meccsen nem igazán játszottunk jól viszont nyertünk 6-1re. ÉÉÉÉS végre én is meglőttem az első gólomat a bajnokságban! :) a labdát el is tetették velem. :) és a meccs végén pedig a csapatunkból én kaptam a legjobb játékos díjat! :) igazán örültem, pedig a játékomon még rengeteg dolgon kell finomítani, de egy jó kezdet. Az ajándékom pedig ( a szponzorok által): méz, műzli, sűrített paradicsom, ivólé, csoki.:D legalább nem halunk éhen! :D
A meccsplakátot is sikerült elraknom és már itt lóg az ágyam fölött, szépen bekeretezve. Nos nem a legjobb képminőség, de nézzétek el nekem: igen. még régebben a csapat volt csapatfotózáson. az egyéni képeken kívül kis csoportképek is készültek. A jobb oldalamon Hanna a bal oldalamon Emmy feszít. :D próbáltunk szigorú arcot vágni. Nem igazán sikerült. :D

A ma esti program pedig Tv nézés volt. Nem is akármilyen. A jobb oldali lány, Hanna egy vetélkedőben vett részt még szeptemberben a testvérével: Ki tudja megverni Filipet és Fredriket című vetélkedőben. A vetélkedőben sportszámok, ügyességi számok, intellektuális kérdések voltak.

A program és a Cardell testvérek. A legelején nagyon jól kezdtett Hanna és a tesója, majd utána a házigazdák gyújtöttek egy csomó pontot. Volt egy floorballos szám is. Aminek az eredményéről inkább nem számolnék be.... A végefelé a Cardell testvérek feltámadtak és kiütötték Filipet és Fredriket és nyertek egy rakás pénzt. A műsor tök vicces volt, jó kis versenyszámokkal :)

 

Na mára ennyit. Holnap új órarendem lesz részben. Plusz órám lesz, méghozzá tesnevelés lányoknak címmel. Hm.. érdekesen hangzik, kár hogy fél ötkor fogok végezni............ És csütörtökön rangadót fogunk játszani méghozzá a Sala csapatával. Velük állunk az első-második helyen. Mindenképpen derbi meccs lesz!

jóéjszakát Magyarország!!!!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anion.blog.hu/api/trackback/id/tr982464246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása