HTML

Uppsala viszta, Eger!

Svédország cserediák szemmel avagy csemegézés a "svédasztalról"

Friss topikok

  • Verti: Hallod, jó lenne ha most már írnál a meccsedről, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy érezted magad, ... (2010.10.12. 13:12) Az elmúlt 1-2 nap...
  • blans: sziacica! nagyon tetszik a blog, tök jó, h mindenről tudunk... vagy van valami, amit esetleg eltit... (2010.09.29. 17:00) El vagyok havazva...
  • czuczifanni: Szia Nóri! Regisztráltam hogy ne kelljen mindig facebook-on kommentelnem! :) Most már itt sem hagy... (2010.09.02. 22:29) HEJHO! :)
  • Zsófi#13: Remélem lesz majd egy szerencsés fiú akinek ilyen szép kis szívecske sütiket sütsz majd!!!:$ Hiány... (2010.09.01. 21:38) Az esküvő
  • agic14: Hajrá Suszti! Csak ügyesen mindent :)! (2010.08.21. 21:43) Söndag, Måndag, Tisdag...

Linkblog

Szép jó estét mindenkinek! 
Na akkor az elmúlt napokról...
A tegnapi nap nagyon semmi említésre való nem volt kivéve hogy tesin úsztunk. Méghozzá nem is akárhogyan.. Ruhában... mert ugye mi történik ha csónakázol,hajózol és véletlenül kiesel a hajóból... hát akkor ruhában kell megtenned jó kis szakaszt... Teljesen hosszúujjúba kellett felöltüznünk, hiszen akár télen is megtörténhet az eset. (na amúgy hozzátenném hogy télen nem igazán csónakázom.. :P) mindenesetre nagyon praktikus egy feladat volt.. 1000 métert kellett úsznunk. de lesz még 100 méter is időre, meg 2000 méter is, persze ezek már csak fürdőruhában. Meg majd fejest kell ugranunk 3 méter magasról, és 1 méter magasról szaltót... lesz élet mentés is.. szóval tényleg hasznos egy dolog...
majd este ag egyik kedvenc svéd sorozatomat nézegettem a Solsodan-t. ("Napos oldal") kicsit sznobok és szélsőséges karakterek vannak benne. Nagyon vicces. :D  
 

 

 

Április 1: hát a reggel elég viccesen indult... Az első órám lyukas volt, így csak fél 11-kor kezdődött a suli nekünk Viktorral.. :D Amikor később kezdődik a suli, akkor általában Lena hagy nakünk valami üzenetet.. ma is így volt..A cédulán az állt: öltözzetek fel rendesen, mert -15 fok van odakinn. Ránézek a hőmérőre +1 fok.. Na mondom durva.. + 16 fokos felmelegedés reggel 8 óta.. durva... már majdnem akartam arni Lenának egy sms-t, hogy bizony már nincs annyira hideg, már plusz fok van!! :D Kb fél órába telt mire rájöttem, hogy csak ugratott .......................
Az angolon semmi különleges nem történt, majd jött a matek.. nagy nehezen rávettük magunkat, hogy csináljuk a feladatokat az osztállyal, majd az egyik osztálytársam, nevezetesen Jacke, elővett egy sörös poharat és egy doboz sört... :D
 

 


Na de nem minden arany, ami fénylik.. kiderült, hogy tea volt.. :D mindenesetre elég mókás volt, az osztályfőnökünk is nevetett.. :)
Suli után edzőterem, majd pedig szokás szerint én főztem pénteken a vacsorát.. eléggé megkívántam a szilvásgombócot, így gondoltam főzök egy fazékkal a családnak.. :D Na kb 5-kor kezdtem el és 8-kor lettem kész vele és szerintem egy kg lisztet isz felhasználtam hozzá... :D végeredményben finom lett, csak kb 2 db öklömnyi nagyságú golyótól kidőlt mindenki... :D

Egész finom volt, de elhatároztam, hogy egy jó darabig nem fogok ilyet főzni... :D
Na és ha már április 1 akkor bolondok napja.. néhány jópofa dolog:
 

Apa és a fia beszélgetnek:
-Apu! Ki találta fel a biciklit?
-Nem tudom kisfiam.
-Milyen káros hatásai vannak az atombombának?
-Nem tudom kisfiam.
-Apu, zavarlak a kérdéseimmel?
-Nem, dehogy. Az ember nem tanul ha nem kérdez! 

Egy autóbaleset után a sebesültnek amputálni kell a lábát. Az orvos odalép a beleghez:
-Uram egy rossz és egy jó hírrel kell szolgálnom. Melyikkel kezdjem?
-óóóó. kezdje a rosszal.
-Uram a lábát sajnos le kell vágnunk. De a jó hír az hogy van vevő a papucsára!

Micheal Jackson utazik egy csomó gyerekkel egy hajón. A hajó elkezd süllyedni. A kapitány Jackohoz:
-Come on Jacko, the ship is sinking.
-Ok,but what about the kids?
-Fuck them!
-Ok, but do we have time?

 
Remélem mindenkinek jól indul az áprilisa! :) Már csak 3 hónap te jó ég! Kram :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anion.blog.hu/api/trackback/id/tr602792424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása