HTML

Uppsala viszta, Eger!

Svédország cserediák szemmel avagy csemegézés a "svédasztalról"

Friss topikok

  • Verti: Hallod, jó lenne ha most már írnál a meccsedről, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy érezted magad, ... (2010.10.12. 13:12) Az elmúlt 1-2 nap...
  • blans: sziacica! nagyon tetszik a blog, tök jó, h mindenről tudunk... vagy van valami, amit esetleg eltit... (2010.09.29. 17:00) El vagyok havazva...
  • czuczifanni: Szia Nóri! Regisztráltam hogy ne kelljen mindig facebook-on kommentelnem! :) Most már itt sem hagy... (2010.09.02. 22:29) HEJHO! :)
  • Zsófi#13: Remélem lesz majd egy szerencsés fiú akinek ilyen szép kis szívecske sütiket sütsz majd!!!:$ Hiány... (2010.09.01. 21:38) Az esküvő
  • agic14: Hajrá Suszti! Csak ügyesen mindent :)! (2010.08.21. 21:43) Söndag, Måndag, Tisdag...

Linkblog

El vagyok havazva... na nem szószerint. Az idő napsütéses, néha felhős, viszont meglehetősen hideg van. 5-10 fok alatti hőmérséklet nem ritka. Ezért reggelente jól fel kell öltözni, hogy meg ne fázzunk. Na ez nekem nem sikerült. Kicsit megfáztam, ilyenkor kutyául érzi magát az ember.

Az iskolában semmi lényeges nem történt. A szokásos tudomány órán riportot kellett írni egy hengerről. Meg kellett állapítani milyen anyagból van. A saját laptopunkon az iskolában! Igen, igen ugyanis mindenki, aki olyan szakra jár (természettudományi-teknikus és még valamilyen) az kap egy laptopot, amin dolgozhat. Na meg internetezhet... :D Akár haza is viheti.
Tudomány után, jött a matek. Új dolog volt nekem is amit vettünk. Függvényeket kell meghatározni stb egy kicsit másképpen. Meg a "kedvencem" a logaritmus. Ráadásul házi feladat is ebből van...
Majd ebéd, fizika. Newton törvényei... A tanárúr meglehetősen jól rajzol. :D Olyan versenyautót pingált a táblára, hogy mi csak néztünk.
Majd svédóra a Katedral iskolában. Egy nyelvi laborban tartottuk az órát. Mindenki leült egy számítógéphez és kapott egy füles és egy mikrofont. Fel lehetett venni a saját hangunkat és visszajátszani. Meghalgathattuk a saját "svéd" kiejtésünket. Majd svéd zenét hallgattunk, énekeltünk... egy megis tetszett :)

https://www.youtube.com/watch?v=OPBQk8caZXc

Majd angol óra, ahol az amerikai és a britt angol nyelvi különbségeit figyeltük meg. És svédóra..
16-kor mégre elhagyhattuk az iskolát. Hullafáradtan haza. Nem igazán éreztem jól magam, így a konditermes edzést, inkább kihagytam.
helyette a matekházit próbáltam megcsinálni, nem sikerült. Majd a társadalom tudományi dolgozatra kezdtem volna el a felkészülést az ideológiákból és a svéd pártokból. Hát gondolhatjátok, hogy ment... eléggé elkeseredtem...
Viszont Viktor is ugyanebből ír dogát, ugyanaz a tanárunk. A konyhában egy országgyűlést rendeztünk és kiveséztük a svéd politikát és az ideológiákat és közben teáztunk.
Hát holnap nem 100%-ig biztosan megyek be az Aulába dolgozatot írni, de legalább nem lesz 0-a tudásom,sem. :)

Másik érdekes dolog. Kaptunk egy levelet a bevándorlási hivatalból, hogy rendben van minden. Itt maradhatok egy évig. Tegnap meg kaptunk egy levelet, hogy mégsem jók a papírok, elfelejtettük elküldeni a biztosításról a papírt. És hogy november 12.-ig maradhatok itt hivatalosan, utána kitoloncolnak.. :D és hogy a döntés nem fellebbezhető!
Na mármost senki ne ijedjen meg. Megtaláltuk a biztosításos papírt, Anders felhívta a YFU-t is, holnap megkapják a papírokat a bevándorlási hivatalban. Mert csak véletlenül felejtettük ki és nem azért mert nincs. Nagyon remélem nem toloncolnak ki.. :D
Amúgy elég fura ez a bevándorlási hivatal. A levélben az értesítő lap mellett szerepelt egy másik lap, ami teljesen üres volt, csak az volt ráírva, hogy a környezet védelem miatt nyomtatnak a papír mind2 oldalára. hm??????????  elég vicces. és ezt eljátszották mind2szer.

Na mind1. a mai napon gyakorlatilag csak egy svédórám van. :) így addig aludhatok, amíg szeretnék.. :D de otthagytam az elvást és felkeltem csak a ti kedvetekért háromnegyed 10-kor és elkezdtem folytatni a blogom, hogy ti ne unatkozhassatok! :D najó csak vicceltem... puszilok mindenkit!! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anion.blog.hu/api/trackback/id/tr332331678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blans 2010.09.29. 17:00:40

sziacica! nagyon tetszik a blog, tök jó, h mindenről tudunk... vagy van valami, amit esetleg eltitkolsz? :D
képzeld, mi is pont ma kezdtük a logaritmust. csak mi mondjuk magyarul nyomatjuk :D az alapfeladatok utáni feladatoknál viszont már megakadok. nem tudom, hogy fogok elsajátítani :D holnap viszont megírjuk a (3.! dogát) az exponenciális egyenletekből.
köszönjük, hogy miattunk 'korán' keltél! ;) nekem mostanában úgy néznek ki a napjaim, hogy már 0. órára megyek (diáknap a nyakunkon), aztán igaz, hogy nem lenne első órám, de akkor is bent vagyok (egy tucatnyi angol vizsga és érettségi), aztán 9.ben vagy próba vagy plusz föci, aztán késő du. vezetés - vészesen közeleg a vizsga (:

milliópuszi
süti beállítások módosítása